Untuk Lelaki Hebat

Assalamualaikum...
Ladies,,,sebenarnya berapa ramai lah sangat lelaki hebat di luar sana yang tahu perasaan kita yang kiut-miut nih?? Jadi, hari ini, mari kita reveal perasaan kita pada mereka ya.. Mana-mana I terlepas pandang, U boleh tolong add kan okay?

So, firstly, lelaki hebat kena tahu gegirl yang nak didekati itu dah ada boyfriend ke belum.. Senang sangat nak tahu, usha je handphone dia, ada gambar bf ke x? tidak pun, jari nya, kot2 dah ada cincin, mak orang rupenya.. huhu.. haaa... yang susahnya, awek ni punya lah cun, tapi tak pernah nampak plak gambar yang mencurigakan... hakhak... jangan gusar jejaka di sana, tanya direct saja okay? sebab mostly gadis jelita tapi comot sikit ni xpandai menipu dalam perasaan.. ladies akan terkedu sikit kalau dapat soalan direct ni.. so, daripada situ, u dah boleh agak and baca air muka gegirl tersebut...
Terang tang-tang dah pakai ring..
Jangan kacau ok?
Nanti mata lebam.. Huhu

Secondly, dah tau dia single dan nak masuk jarum... Berbuat baik berpada-pada, buat jahat sikit-sikit sahaja.. Heee...... Betol,,,time camni la u boleh apply peribahasa tu, walaupun i dah tukar sikit... U kena buat baik dengan dia, kalau boleh ala2 caring gitu, macam u jaga anak kucing kat rumah.. Make sure dia makan, sihat ke tidak, simple things dude... Tapi,,,,,sayangkan anak tangan2 kan, sayangkan bini tinggal2 kan.. Jangan lah u care sangat sampai gegirl tu amik kesempatan dekat u.. Ladies kebanyakkan nya suka jejaka yang nakal2 sikit, macam sengal gitu, sebab nya benda2 gini lah yang akan buat dia laugh.. Terasa u ni kelakar, padahal tak pun.. Weee... (-_-")
Kembar ke ladies ni..??

Then, maintain your keROMANTIKan itu.... Kasi highlight di situ.. Hahaha... Gegirl sekalian memang meremang gak kalau tiap masa nak romantik manjang... Silap2, dia tukar nombor phone pasal geli dengan u.. Tapi, romantik di sini, adalah untuk sekali-sekala... Ada masa nya gitu.. U all jejaka ni kan kurang bercakap dan lebih kepada perbuatan to show that u care or love somebody.. So, with a rose (setangkai je maa...) u boleh kasi ladies cair tau.. Xpayah mahal2, ladies semua baik2 okay, bukan pisau cukur punya.. Kalau u nak bagi beg LV pun bolehhhhh..... Di hulurkan tangan untuk kami menerima... Hihihih....

Kalau ladies alah bunga bagilah benda lain ye..
Lastly, untuk lelaki hebat di luar sana, u kena tingkatkan ilmu u dengan agama... Sebab, dari situ, u akan sedar yang mana elok, yang mana tidak.. Sentiasa  remind ladies di sana untuk menutup aurat, jaga solat, dan sewaktu dengan nya.. Daripada situ jugak u akn selalu berdoa supaya ladies yang diciptakan untuk u itu, baik2 macam u jugak.. Sebab ladies di sini,,,,,semua nya baik2 belaka... Lagi bagus, u pinang sahaja ladies yang merangkap tulang rusuk u itu... InsyaAllah... =)
Ehemm2... 

P/s : Rakan2 disana ada nak tambah apa2?? Hehe...

Comments

Popular Posts