Janji

Awak...
Saya tunggu awak...
Awak janji nak datang pada saya..
Saya tunggu awak melamar saya..


Awak...
Saya tahu awak tak akan mungkir janji..


Sorry i koyak gambar u..
Nanti i selotape balik eh?? hehe


Amacam?? I boleh buat novel x?? hahaha.... Ladies,,,,untuk contoh di atas, I nasihatkan jangan tunggu ye.. Sebab memang that guy tidak berguna, tak pun dalam bahasa lembut u layak better guy.. Ada paham?? hahaha.. I sebenarnya nak cakap pasal janji..

Janji yang manusia buat ini,,,hmmmmm,,,,banyak yang mungkir janji tau.. Tapi,,,,,yang bukan manusia, akan tuntut janji tu.. Yes,,,u pernah tengok filem Damping Malam, di mana u bela PenDamping untuk menjaga keturunan u.. Lain tau daripada saka, sebab u ada perjanjian dengan makhluk tersebut.. Ala2, maghrib n malam macam tu, datang la ia.. PenDamping ni kalau u mungkir janji, dia akan tuntut, dan kalau u ignore jugak, dia akan kacau ahli keluarga u yang lain.. Kalau xsempat buang or bertaubat, one of ur family members' life akan melayang... Serammmm maaa.....

I tengok cite ny sampai gelongsor dari katil sebab terkezottt makk...! Hahaha... Plus, I memang penakut.. kihkih.. =D
Realistik sikit cite ny..
Tu yang terngiang-ngiang..

Okay, pasal Aliaa n the two tough guys yang i cite pergi cycled 80 kilometre tu, memang i nak bunuh mereka semua.. I bukan main risau okay? Cinabeng betolll!!... Macam ny cerita dia,,,malam tu, I text Aliaa sebab nak tanya dia dah sampai belum.. Dia cakap dah sampai, dah dinner n selamat walafiat.. I pun lega n baru rasa lapar n nak turun g masak.. On my way turun, jumpa la bilik Mirul dulu:

Budak kiut : Mirul, jomla makan kat bawah... Teman aku makan sekali.. (malam kan time tu, cuak gak i makan sorang2)
Mirul : Alaaa.... Pergi la masak dulu.. nanti aku turun teman..
Budak kiut : Hmmm..yela... (dengan muka comell sangat.. hakhakhaktuii!)

I pun teruskan perjalanan, sampai tingkat bawah sekali, i terserempak ngan atman.. Dia baru keluar bilik.. Macam tau2 je dengar suara i agak nya... Macam biasa ayat i....

Budak kiut : Atman,,,dah makan lum?
Atman : Dinner ke?
Budak kiut : Ha'ah... (padahal pukul 11.00 malam dah)
Atman : Kenyang lagi.. Kau nak masak ke?
Budak kiut : Hmm,,,yela kowt.. jomla teman aku masak...
Atman : Pergila dulu, nanti aku turun.. Aku nak lepak bilik mirul jap...
Budak kiu : Hmmm,,,,yela.. Same je cam mirul.. (dengan muka comel lagi... kahkahkah!)

I nak masak spaghetti je.. Tengah rebus air n gorang daging.. Telur je belum sediakan lagi.. Telur kena amik kat belakang dapur.. I pun pulas tombol pintu.. I nampak bayang2 besar giler kat cermin n mengilai..... I menjerittt.... AAAAaaaaAAAA!!!! Menggigil lutut i, sampai terjelepok kat lantai.. Tercabut kejap jantung i, n masuk balik.... Huh! Menangis i... Giler i terkejot.. Naz, Aliaa n Fifi rupanya... Syaithonn betoll!!

Patotla i baca ayat kursi pun xsedap hati jugak, rupa nya manusia.. Manalah nak terbakar kan?? Aiyooo...
I teros lompat kat Aliaa n blasah die... Nak blasah Naz, Fifi, Atman n Mirul jugak sebab pakat kenakan i.. Tapi,,,,i takot, i plak yang kena blasah.. hakhakhak....

Hmm... Geram tol i..
Macam nak tolak diorang dalam air je.. Huhu

P/s : I fobia masuk dapur malam2 sekarang.. Tapi, kena ingat, Tuhan akan hantar malaikat sebagai pelindung.. Cuma jangan lupa Dia.. Okay??  (=D)


Comments

Popular Posts